100321

Hej alla! Hoppas allt är bra med er denna söndag förmiddag. Med mig är allt fint, vet att jag inte skrev något inlägg igår men jag och sambon började se Den gröna milen och sen var den inte slut förrän 01. Då var det verkligen dags att sova för jag skulle upp hyfsat tidigt idag, har hunnit med och träna. Dock körde jag endast styrka för min mage känns inte hundra, tror det är något med dieten jag kör. Men idag är sista dagen på helgen och även dieten, ska köra tisdag och onsdag med men hoppas magen känns bättre då.

På vägen till träningen så såg jag dessa blommor:


Visst känns det som om våren verkligen är på väg nu?
Synd bara att det var riktigt hårda och kalla vindar annars hade det varit skönt ute i solen.
Nu hade jag tänkt fixa allt inför imorgon och även hinna skriva på hemtentan, får se hur långt jag hinner. Det till imorgon måste jag hinna, så är det bara.
Sambon och jag tänkte gå och handla sen, några saker som är slut till exempel frukt och grönsaker. Sånt man köper varje dag känns det som :)
Fick även ett designat påskkort av min syster igår, kan lägga upp det senare idag, skriver ikväll sen :)

Ha en fortsatt skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0