100124

Hej alla!
Ja det var inte direkt igår som jag skrev, till och med har det blivit ett nytt år!
Har inte hänt så jätte mycket nytt, jag och min sambo bor fortfarande tillsammans, firar 11 månader nästa vecka, eller ja den 3 februari.

Angående vikten som jag haft uppe på tapeten innan, den gick det utför med. :) Men nu är det nya friska tag som jag har tagit. Vi har en utmaning inom familjen, den som lyckas gått ner mest i vikt, procent då eftersom alla inte har lika mycket fett, den vinner alla pengar vi lägger i en pott. 3000 kr handlar det om och jag har gett mig f*n på att vinna!! En månad har gått idag och det är 5 månader kvar, endast 2,9 kg minus på vågen men det är iaf minus.

Men det är inte bara för utmaningen som jag försöker gå ner i vikt utan även för att vi ska åka på semester i sommar, till EGYPTEN!! Ska bli så underbart, inte varit utanför Norden på 12 år!

Fyra dagars träning blev det denna veckan och blir fem dagar nästa vecka om jag bara vill.. Allt sött har åkt bort för min del, sen nyår har jag lyckats hålla mig "ren"..

Blir ett kort inlägg ikväll för sambon kommer hem strax och det är dags för sängen, skola imorgon men lovar att uppdatera på kvällen!

Sov så gott om ni inte redan gör det, halmstadsbo is back in town!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0