090915, my birthday!


Hej alla, hoppas ni mår bra idag för det gör verkligen jag :)
Idag är det faktiskt min födelsedag, fast jag tycker inte 22 år är något att fira men verkar som andra har tyckt det.
Har fått massor av sms och telefon samtal plus en paket med posten faktiskt. Fick en hund som visar foton från min och min bästa kompis E´s tid tillsammans. Vi har varit vänner sen 1992, alltså 17 år som kompisar.
Så där var en himla massa fina foton. Och fick precis en paket från min söta sambo, S. Presentkort på min favorit butik Gina tricot på 500 kr, så det betyder shopping :D

Annars har det inte hänt så mycket idag, varit 1,5 timme på länsmuseét i Halmstad med skolan. Trevligt, trevligt. Sedan en tripp till maxi för att införskaffa lite saker och sedan tvätt. Rolig födelsedag va? Fast efter tvätten ska jag och min sambo köpa pizza för att fira lite. Köpte även chokladpudding och grädde som jag kanske ska äta ikväll.

Imorgon är det dags för praktik, ska vara på ett nytt ställe i 2 dagar. Hittar inte dit men som tur är har man sin klasskompis A som hjälper mig då hon ska vara på samma ställe :)

Får skriva mer senare, ha en fortsatt, för er vanlig tisdag men för mig min FÖDELSEDAG :D





Ha det underbart alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0