090908

Hej alla, hoppas ni har en riktigt skön tisdag kväll. Strax ska jag bädda ner mig, imorgon bär det av till Varberg med skolan och vi ska se på teater. Ska bli intressant. Är dock fortfarande lite sjuk men hoppas jag klarar dagen, idag skippade jag föreläsningen, min lärare tyckte med jag skulle vara hemma och bli friskt samt undvika och smitta ner folk :)

Jag har köpt lite fler 1-års presenter, köpte vars en napphållare samt badleksaker men trodde inte de skulle hinna fram i tid (nu kommer de visst imorgon men det visste jag inte innan idag) så det blev en tur inom H&M, där hittade jag detta:

 

Klänning till M, 149 kr



Rosa "Uggs" till M, 79,50 kr



Jeans till J, 199 kr men 50 kr rabatt så endast 149 kr

Och så klart skulle J med få ett par "Uggs"



Mörkblåa "Uggs" till J, 79,50 kr

Allting är från H&M, hittade dessutom en grå kofta till mig. Super skön till hösten!

Hojta till om ni vill se de saker jag beställt (napphållare och badleksaker) så tar jag ett foto imorgon när sakerna kommer!

Nu bär det strax av till sängen, sambon kommer inte förrän om 1 timme, stackaren behöver ju jobba :) Tjäna pengar till frugan som ska spendera dem ;)

Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0