090907

Hej alla, ville bara slänga in ett foto på min älskade Gucci, just nu ligger hon på en av hennes favoritplatser: Fåtöljen och på sambons kläder! :)



Jag hoppas ni mår bra, för det gör inte jag :( Har åkt på en förkylning i både näsa och hals, SUCK! Hoppas att det känns bättre tills imorgon då det är skola. Har knappt ätit under helgen och ja Veronica, jag har försökt dricka bra som du sa ;)
Tack för att du alltid ställer upp, kvittar vad det gäller! Du vet att jag är här för dig med!!

Får se om jag nu orkar mig ut till Maxi, tänkte faktiskt gå dit, få en skön promenad. Kommer inte bli så mycket träning från min sida, fast jag faktiskt vill, men det sjuka måste ur min kropp först. Hoppas ni förstår!

Ha en fortsatt underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är bra att du dricker gumman, för det är viktigt. :) Jag finns alltid här för dig med, du är min bästa kompis. :)

2009-09-08 @ 14:43:55
URL: http://devilvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0