Välkomna hit!

Jag är en tjej på 21, snart 22 år som just nu är bosatt i Halmstad. Innan jag flyttade hit bodde jag hela 19 år och 11 månader i Helsingborg, SKÅNE! Så är förevigt Skåning men trivs jäkligt bra här i Halland. Jag läser till lärare, från förskola upp till årskurs 5 med inriktning på Lek, Rörelse, Idrott och Hälsa. Just nu bor jag och min lilla katt Gucci i min lya på 22 kvm men, och betona men, jag vill flytta till större. På min fritid då jag inte är i skolan fördrivs tiden med min pojkvän, umgås med nära och kära eller gymmet.

Denna blogg kommer mest handla om mitt liv överlag och vad jag gör om dagarna. Men även kommer fokus ligga på min träning då jag försöker gå ner i vikt, jag har nu lyckats gå ner 17 hela kilon. Men eftersom det har kommit in en väldigt speciell kille i mitt liv så har träningen fått vänta och jag lever istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0