Lördag förmiddag!

Hej alla, idag blir en tuff dag. Måste fixa riktigt mycket inför min praktik på måndag så det blir till att plugga hela dagen. Men ikväll ska jag träffa min sötis och han lovade till och med att sova över! Imorgon bär det av ner till Skåne, 12 hela dagar blir jag borta, tufft, får inte träffa min sötis eller min lilla Gucci.

Jag fick ett samtal idag från min äldsta systerson N, han är 5 år men blir 6 i augusti, som ringde för att berätta att han tappat sin första tand!!! Tyvärr tappade han den i sandlådan och de hittade aldrig den. Men jag blev chockad, så snabbt han har växt upp och jag är inte där för att se allt han gör i sitt liv.

Fick ett erbjudande på en lägenhet igår, tyvärr är det en etta med kokvrå, den är på 25 kvm och just nu bor jag på 22 kvm. Frågan är om det ens känns lönt att tacka ja till den, jag hinner inte gå och titta på den eftersom jag åker imorgon. Men det känns som om den är lika stor som min nu, anledningen till att jag söker lägenhet är att jag vill ha en större och inte då bara några kvm större utan markant mycket mer. Så frågan är vad jag ska göra, vad tycker ni? Tacka ja, utan att ha sett hur den ser ut ELLER tacka nej, då den inte är så mycket större än den jag har nu.

Nedan kommer lite bilder på hur jag såg ut 2007 och hur jag ser ut nu ungefär. Sommaren 2008 började jag gå ner i vikt och från juli till och med nu februari 2009 så har jag lyckats gå ner 17 kilo.




Före, 2007.





Efter, 2008, 13 kilo mindre. Dock nere på 17 kilo nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0