Helsingborg!

Hej alla, idag vart det söndag igen, veckan har gått alldeles för snabbt för min del. Åkte till Helsingborg nu ikväll så sitter hemma hos min mamma just nu, jag ska ha praktik i hela 10 dagar så det dröjer med andra ord 12 DAGAR innan jag får träffa min sötis och min Gucci. Under min praktik så ska jag vara i en etta. Och jag som verkligen inte trivs att praktisera i skolan är detta något jag INTE ser fram emot, men det är väl bara att bita ihop dessa tio dagar.

Hur gör ni när det gäller att säga hej då till någon ni verkligen tycker om? För min del har vi bara umgåtts hela dagen idag och bara myst, men när vi sedan stod och bussen kom, ja då kom nästan mina tårar och min sötis tårar med. Varför ska det vara så svårt?

Min bästa kompis fyller år på tisdag! Hela 20 år blir hon, man kan undra vart tiden har tagit vägen. Vi ska iaf ses och äta något som det verkar just nu, det ska bli riktigt trevligt då jag inte har träffat henne sen i julas ungefär. En sak jag ser fram emot i veckan, annars typ inget.

Nej nu tror jag faktiskt jag ska gå och sova, är hela slut i huvudet och vill bara sova så dagarna bara flyger iväg. Imorgon börjar jag åtta och slutar fem, verkar som det inte är den enda långa dagen heller ... Men men, inget jag kan göra åt det.

Ha en bra söndagkväll alla, jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0