8 dagar kvar!

Hej alla!
Ja, nu är det bara 8 dagar kvar och denna veckan har gått snabbt. Jag är fullt medveten om att veckan inte riktigt är slut men jag har nästan gjort mitt och det känns jäkligt skönt faktiskt. Barnen måste varit på strålande humör eller så är det för de är mer vana vid mig idag men de bokstavligt kramade mig konstant idag, var det inte en tjej så var där en annan. Underbart så klart och vi spelade en massa kula idag, jag vann en men förlorade samma lite senare, inte för jag bryr mig så mycket.

På lördag är det dags att fira min älskade Emmeli, hon fyllde hela 20 ÅR i tisdags och det firade vi med god mat. Lördag är det även då mat men hon ska få paket med.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga en order på ett par underbara KAWASAKI skor, haft ett par innan men de blev uppslitna förra året. Jag vet hur sjukt sköna de är så de lockar ännu mer då.

Sen hittade jag spegelkakel, hade varit rätt kul att ha när man får ny lägenhet, dock var de inte billiga så blir inte denna månaden om jag nu köper skorna. Även hittade jag ljushållare med sugpropp till badrummet, det har jag verkligen letat efter! Funderar på att införskaffa det faktiskt, blir lite snyggt att ha.

Och jag längtar SJUKT MYCKET efter min sötis! Jag kan inte förstå att jag skulle sakna honom så mycket som jag gör nu, när jag slutat praktiken hade jag önskat att jag bara kunde krama honom som jag kunde i Halmstad. Men tyvärr är det inte möjligt utan för nöja mig med sms och msn. Gucci saknar jag med, bara tänker att hon är ensam där hemma, jag får inte sova, gosa eller leka med henne.. Men får ta igen allt när jag kommer om 8 DAGAR!

Jaha, då borde man kanske kolla om man skulle köpa de där skorna och kanske någon ljushållare. Vi får väl se vad jag hittar för skoj, skorna behöver jag iaf. Det andra kan nog vänta.

Ha en trevlig fredag imorgon och sedan en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0