090720

Godkväll alla!
Just nu sitter jag och tittar på Criminal Minds. Detta är nog ett av mina favorit program, brukar missa det men när man väl ser det, ja ack så spännande det är :)
Har ni något favoritprogram som ni inte gillar att missa?



Imorgon bär det av till Skåne och Helsingborg, åker tidigt eller ja kanske inte så tidigt men ändå, 13.20 går bussen och är framme en timme senare. Har inte bestämt hur länge jag ska stanna så får se när jag saknar sötisen och min katt :)

På onsdag är det dags att väga sig, jag har inga förhoppningar då jag tror jag gått upp snarare än gått ner, har skött mig och undvikit cola och sötsaker till den mån jag kan, tränat bra men tror ändå inte det har hjälpt mig denna veckan. Det återstår väl att se, kommer få väga mig på mammas våg men hoppas inte det blir så stor skillnad.

Vet faktiskt inte vad mer jag ska säga, har nästan packat allt inför resan, endast toalett saker kvar som får vänta tills imorgon. Vet inte heller hur mycket kläder jag kommer behöva så tog nog mer än nödvändigt :)

Får se när jag kan uppdatera där nere men lovar att göra mitt bästa, usch vill verkligen inte lämna min sötis, hatar det fast att jag vet att min familj och vänner vill ses men jag älskar att bara vara hemma. Men men ska göra det bästa av resan och festivalen börjar på torsdag, jag kommer vara där alla dagar :D

Ta hand om er och njut :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa det har gått otroligt snabbt. :( Jag jobbar på ett äldreboende på stattena. :D

2009-07-20 @ 22:07:59
URL: http://mizzfine.blogg.se/
Postat av: Johan Petterson

Hej!



Jag vill bara passa på att ge dig ett varmt tack för din hjälp under vår malarikampanj som vi genomförde tidigare i år! Sammantaget fick vi in över 3500 gåvor och 150 000 svenskar "smittades" under kampanjens gång. Det hade inte varit möjligt utan din och andra bloggares hjälp!



TACK!



Allt gott,

Johan Petterson, Läkare Utan Gränser

2009-07-21 @ 14:15:22
URL: http://www.lakareutangranser.se
Postat av: Mia

Hejhej Malin!

Jodå allting är bara bra här med oss själv också?

Ja precis, ja men det gör den förhoppningsvis inte :)

Har du det trevligt här nere i skåne?

Går det bra med vikten annars?



kramar Mia

2009-07-21 @ 15:59:29
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Jaa jag trivs jätte mycket. Älskar de!

2009-07-21 @ 19:39:02
URL: http://mizzfine.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är lungt! =)

förstod att du menade 90,0 =)

kramar

2009-07-22 @ 11:54:31
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag ska jobba där fram till skolan början. Kanske dagen innan skolan börjar. Hur är de i helsingborg?

2009-07-23 @ 22:09:51
Postat av: Anonym

Haha är du också ett fan av Criminal minds. Jag tycker de är väldigt bra!

2009-07-26 @ 22:07:19
Postat av: Mia

Jag behöver din vikt för idag..jag ska utse vem som har gått ner mest denna månaden.



Kramar Mia

2009-08-05 @ 12:56:08
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Linda

hej jag katten e sockersöt:-)

Är dock lite osöker på dens kön ännu hehhe:-)

Den flänger runt n överallt efter att ha sovit i 2timmar:)

Min sambo är nog lite kär nu med hehe.



Jo i Norrland var det härligt, finns lite bloggat om det.



Med min vikt går det väl långsamt haha.

Har inte kommit igen ännu och tror jag passar på att njuta dessa sista lata sommardagar med god mat och snask.



Sen kommer det bli långa dagar på jobbet och höst och vinter. då ska jag skärpa mig har jag tänkt.



Hur har allt gått för dig då?

Tror som sagt att mycket sitter i huvudet.

Lånade du några böcker av Mia Törnblom?



KRAMAR!

2009-08-05 @ 18:51:40
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0