090706

Hej alla, har ni en skön måndag? Jag är glad jag inte är ute just nu, det bara vräker ner regn just nu, kanske bra jag var och handlade tidigare :)
Har precis pratat med min mamma angående när jag ska komma hem ett tag, det lutar åt torsdag eftermiddag och stanna till lördag eftermiddag. Har inte varit hemma å ett tag, saknar familjen :( Sötisen jobbar dessutom två jobb så han går iväg vid 13 tiden och kommer runt 00 igen, tråkigt att vara hemma helt ensam.
När man bara gå hemma hela dagarna, undantag då jag tränar på morgonen, så dras jag till sötsaker, känner stort sug mest för att jag inte har något att göra. Tyvärr skulle jag inte kunna hitta på mer heller, men ni som har tips på vad man kan göra, berätta gärna!

Slänger in en dagens idag;


Jeans: Cubus
Tunika: Gina Tricot
Cardigan: H&M
Skor: Kawasaki
Ring:
Cocoo

Tänkte ta och ladda min i-pod med lite batteri så den klarar träningen imorgon, tänk på onsdag är det vägning! Lite spänd inför det då jag inte vet om jag har varit tillräckligt duktig, men jag hoppas på det. Det blir att träna hårt tis, ons och tors innan jag åker och sedan köra på det igen när jag är hemma. Dock har mamma ett gym i huset bredvid, kanske kan dra ner dit eller ta en tur i vackra Jordbodalen :)

Får fördriva tiden med något innan det är dags att laga dagens mat; Korvstorganoff med fullkornsris :)

Hoppas ni har sol hos er och att ni njuter av den, regnar det så kan ni njuta ändå, inget bättre än att sitta inne och lyssna på regnet utanför! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0