090701

Hej alla, blev inget bloggande igår pga träning sen en tripp till stan. Helt underbart att få umgås med sin sötis utanför lägenheten. Det blev lite glass och shoppande. Sedan handlades det på netto på hemvägen. På bilden ser ni mina nya jeans jag köpte, 499 kronor på cubus, var i stort behov av nya så priset fick kvitta lite.

Dagens outfit, som togs på efter träningen och duschen är:



Jeans: Cubus
Linne underst: Gina Tricot
Linne överst:
Kan Dee

Idag är det ju först juli och det betyder ny månad, nya tag! Första dagen i viktgruppen med, känner mig duktig som tränade imorse men känns ändå inte som jag gör det för mig. Jag vet inte, massa tankar bara i huvudet, motivationen är på noll. Nästa vecka är det semester för Jenny, en av mina bästa vänner och då vet jag att det blir massor av träning. Ska dessutom träna imorgon och fredag med, sen tar jag nog helgen ledigt, 4 dagar är ändå 4 dagar..

Nej nu är det dags för kyckling, ris och sås!

Ha en underbar kväll och njut av kvällsolen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Kikar in från viktgruppen:)

Duktig du är som tränat!:-)

Hoppas du finner motivationen och att du tränar för din skull. För att du ska må bra och trivas med dig:) Sånt är viktigt. annars spelar dte ingen roll hur mkt man går ner.

skickar en kram=)

2009-07-01 @ 23:31:59
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0