090828

Hej alla! Har ni en skön, regnig fredagskväll? Det har jag, fast blev lite besviken när jag skulle packa in presenten till N:s födelsedag på söndag och så hade vi bara julpapper hemma. Det går ju inte direkt i slutet av augusti eller vad säger ni?

Imorgon bär det av neråt till Skåne-land, blir en kort tripp för redan på söndag kväll är jag hemma i Halland igen. Skolan börjar på måndag så då är det bäst man är tillbaka, vill inte ha smisk på fingrarna :P

Igår var jag först på Netto och handlade, blev rätt mycket där till slut, hittade inte en våg jag ville ha men så visade en kille mig rätt :) Himla nöjd är jag med, den visar inte bara vikt utan även hur stor procent fett och muskler ens kropp har. Både bra och dåligt, man blev lite smått chockad.

Imorse blev jag dessutom chockad, min syster ringde och sa att vår farmor åkte in på sjukhuset imorse, hon hade trillat hemma och slagit höften. Som tur är var inget brutet och hon slipper operationer, nu ska hon bara öva upp sitt gående som kanske inte går så bra. Jag är glad att inte mer hände, hon kunde slagit sig regält eller till och med dött.

Så imorgon ska jag, min syster och hennes två små barn, J och M dit och hälsa på henne, ta med en tidning och kanske köpa en blomma, hon är allergisk mot vissa. Efter det ska vi nog bara gå runt på stan, eller om vi gör det innan. Den som lever imorgon får se :)

Ska snart hoppa in i duschen och förbereda mig för sängen.

JUST DET!! Grattis till min älskade katt Gucci, 1 år idag. Hon fick faktiskt god mat idag av mig, blev både grattad av mig och min sambo.

Blir nog inte mycket mer ikväll, duschen och sen ev. lite tv innan jag går och lägger mig.

Ha en fortsatt bra kväll och även helg :)

Kommentarer
Postat av: livetoday

oooh härligt att du är med på utmaningen!! :D:D jag läääängtar redan efter att få se resultat :D

2009-08-30 @ 13:43:17
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0