090821

Hej alla, har ni det skönt denna fredag? Inget roligt väder så det kanske är tur man ska vara inne större delen av dagen.
Igår var jag på gymmet, när jag kom dit så var där bara en annan där, men sen kom det in lite fler. Jag körde 90 minuter på löpbandet och det kändes när jag cyklade hem.

Gårdagens träning;

90 minuter löpband
20 minuter cykling

Kände faktiskt mig duktig igår men det är så tråkigt för det känns som om ALLA utom jag går ner i vikt, hur jag än försöker så kanske jag max går ner några hekto, visst det är alltid något men är väldigt lätt att gå upp igen om det kommer händelser man inte räknat med.

De två kalasen förra helgen var super mysiga och roliga, underbar att få umgås med släkten så. Och såna pussar och kramar jag fick av min äldsta systerson N, det är inte ofta så jag njöt ska ni tro.
Faktiskt höll jag mig borta från all läsk på kalasen, drack vatten till maten och efterrätten, fast lite efterrätt slank ner.

Min motivation är inte direkt på topp just nu, vet inte vad som hänt men det är säkert för att jag aldrig får se resultat, vare sig om jag tränar alla dagar i veckan eller mindre.

Idag blev det ingen tur till gymmet utan ska ut ikväll istället och ta en tur, kanske lite jogging. Innan dess har jag mycket att stå i, min sambo fyller år på söndag så jag hade tänkt fira honom idag. Fixa kärleksmums/snoddas/ja kalla dem vad du vill, tar en bild sen för tänkte göra en liten sak på dem :) Så idag ska vi ha det lite mysigt.

Imorgon bär det faktiskt av till LISEBERG :D Den andra saken denna sommaren som blir min semester, ska dit med min bästa kompis E och hennes pojkvän D, min sambo kan inte följa med för han jobbar men får försöka ha kul ändå som jag definitivt kommer ha :)

Min syster ringde mig i onsdags och sa att hon hade hittat en väska som jag letat efter länge nu, tänkte jaha säkert super dyr och allt. Men den kostade bara 299 kronor så jag slog till direkt, visst jag går typ minus redan men fick sålt en bok och fick 100 kronor extra av min andra syster så behövde inte lägga till så mycket. Är super nöjd och glad, dock får jag vänta tills nästa helg innan jag får den, då min äldsta systerson fyller 6 ÅR! Han började skolan igår med, usch vad gammal jag är :P

Här är ett smakprov på väskan, tar ett foto när jag har den på mig nästa helg



Önskar er en underbar fredag och helg för det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

sry att jag inte svarat!

Är så trött på kvällarna efter jobbet.

Känns som att träningen hamnar på hyllan ett bra tag nu. Vet verkligen inet NÄR jag ska få tid till det.. men löser sig väl hehe

Mår väldigt bra just nu och skiter lite i min vikt:-)

Vilket känns skönt.



Ser att du tränat! bravo:-)

Börjar du skolan nu 31 aug?

Jag funderar mkt på om jag ska börja plugga igen. har ingen utb och skulle gärna vilja bli utb barnskötare och sen kanske plugga till fsk-lärare:)

Men men vi får se. fullt upp med barnen just nu då dom är små också...

ör dessutom sugen på ett till barn???

jag e nog galen hahaa



Vad har du annars för dig då?

Kram Linda

2009-08-23 @ 20:37:27
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag vet hur det är att sakna motivation gumman men det är bra att du tränar ändå för jag vet att du klarar det. Jag finns här o stöttar dig. kram

2009-08-25 @ 11:51:07
URL: http://devilvera.blogg.se/
Postat av: Mia

Hejhej!

Skulle behöva din vikt till vikt gruppen.

Jag tänkte vi väger in oss varje Tordag från och med nu. Mycket lättare för mig att hinna med.



kram Mia

2009-08-27 @ 15:03:24
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0