090814

Hej alla :) Har ni det skönt i sommarvärmen? För värme har det verkligen varit här hemma, skönt faktiskt då det ska bli sämre i helgen.
Ett besök till stan blev det faktiskt idag, var tvungen att köpa nya p-piller och även inhandla alla min systers presenter då hon fyller år på söndag :) Hela 27 år, kan knappt tro det faktiskt :P
Imorgon är det även kalas för min minsta kusin, 5 år fyllde han i onsdags :) Så 2 kalas på samma helg och det betyder att jag åker hem, redan idag faktiskt, min moster ringde imorse och undra om jag ville följa med på tillbaka vägen. De åkte någonstans uppåt som hon inte ville säga för kusinerna var bredvid henne och var visst en överraskning. Så undra hon om de skulle hämta upp mig så jag skulle slippa gå upp tidigt imorgon och sitta i en buss :) Så ikväll bär det av ner till Skåne :)
Så blir inte direkt uppdatering i helgen, kanske om jag har lust att sätta mig vid en dator.

Denna veckan började jag att se om jag kan få bort mitt sockerberoende, 3 dagar klarade jag, nästan hela tisdagen med men min katt smet och jag var jätte deppig då hon bara varit ute en gång innan och vi fick in henne snabbt igen, denna gången smet hon vid 3 och kom inte tillbaka förrän 1 på natten. Så min sambo och jag gick och köpte en cola.
De andra dagarna har jag klarat det faktiskt och konstigt nog har jag inte varit sugen, varför vet jag inte. Det jag inte äter eller dricker är läsk, godis, kakor och glass. Vi får väl se hur två kalas kommer gå :)

Nu funderar jag att antingen göra en kopp te eller ta ett glas vatten med is i, kan inte bestämma mig :)

Ha en underbar helg och njut innan augusti är slut.

Kommentarer
Postat av: Linda

heeej!

Länge sen!

Hur går allt?

sockerberoedet är stort här med!

jag har dock börjat jobba och äter då inte alls lika mkt snask..

tar mig inte alls till gymmet och rör för lite på mig.

Men ska ta ta mig i kragen seeeen;-)



haft en bra sommar då?



Kram

2009-08-15 @ 20:46:32
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0