PRISON BREAK!

Hej alla! Hoppas ni mår bra, påsken är tack och lov över snart. Visst jag tackar inte nej till lite ledigt men jag har faktiskt bara en skoldag denna veckan så jag ska väl inte klaga! I helgen har jag inte gjort så mycket, jag och sötis har äntligen bestämt oss för vilka möbler vi ska köpa, soffan, soffbord, köksbord och bokhylla. Så det känns toppen att vi är överrens på vad vi ska ha :)
Dessutom bokade vi biobiljetter igår, så på torsdag ska vi se Race to Witch Mountain, den verkar bra och båda är intresserade av den, att vi dessutom går gratis är ju aldrig fel.
Äntligen så började denna veckan för jag ser fram emot den, ska ringa en massa samtal och förhoppningsvis blir jag klokare.
Sen till den största nyheten av alla! PRISON BREAK SÄSONG 4, DE SISTA 6 AVSNITTEN, börjar på fredag! Självklart ska jag se det avsnittet, kan bara tänka mig hur det kommer kännas när sista, SISTA avsnittet sänds, tårarna kommer spruta  :( Jag kommer sakna alla, heting nr 1; Michael, Sara, LJ, Lincoln och hetingen nr 2; Sucre. Det borde vara förbjudet att vara så heta som de två är :P
Bjuder på en bild på den fiiiiin Michael!



Ja jag får väl återgå till lite packning, har bara sista bananlådan och den är nästan full, så vet inte hur jag ska packa, ska inte och hämta lådor förrän på onsdag. Får fördriva min tid med annat!
Jag vill bara till IKEA, finns så mycket fint. Jag räknade på vad det är vi vill köpa och då skulle det kostat runt 7500, men då får vi soffa, soffbord, bord för blommor till uteplatsen, bokhylla, köksbord och skohylla. Hemkörning? Ja tack!
Ha en fortsatt fin vårdag denna måndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0