Nästan full rulle!

Jaha då vart det tisdag idag igen, har fått lite gjort på min lediga dag! Har ringt runt en massa nu inför flytten och allt är fixat, till och med fått el till det nya stället, inte illa såhär 48 dagar innan :D

Bakade nästan precis en chokladkaka som bilden nedan visar, dock blev den inte riktigt så för jag använde tutti frutti istället för kokos, mycket godare ska ni veta!

 receptet finns här ....
http://recept.nu/1.4090/anders_leven/efterratter_godis/mjol/mormors_chokladkaka

Underbart god blev det och det tyckte faktiskt sötisen med, ibland måste man impa, är man bagare så är man :P

Imorgon blir det skola, börjar 8.30 och då ska min basgrupp fixa färdigt några uppgifter vi har sedan blir det lunch och sen går vi mellan 13-16, vad vi då ska ha, ja det vet jag inte, haha. Spännande värre.

Jag ska iaf försöka ta hem några bananlådor imorgon med, har ju inget att packa i och idag när jag ringde min hyresvärd då kändes det så nära helt plötsligt. Den glada nyheten är dock att jag slipper dubbelhyra och har med andra ord hela min skatt att använda till vad jag vill :D

Just nu ligger sötisen bredvid mig och tittar på fotboll, jag hade tänkt att jag skulle få gjort lite på min komplettering men jag har ingen lust, innan hade jag mer lust men den försvann fortare än jag hann säga omelett :P

Jag och sötisen pratade namn igår, namn till vårt blivande barn! Haha gå nu inte och tro att jag är gravid för så är INTE fallet. Mest jag som förde upp det på tal för jag gillar att tänka långt in i framtiden och ville höra lite med honom då helt enkelt.. Vi är iaf överrens om vi får en dotter vad hon ska heta, pojken blir desto svårare.. Och när jag dessutom vill ha 4 eller 5 barn så är det många namn vi ska vara överrens om. Men den dagen, den glädjen :)

Nej om man skulle, se om jag kan skriva lite innan han ska och jobba, han trodde nyss att han var sen och bara "shit jag är jätte sen nu" och jag sa lugnt, men klockan är bara 21.18.. Han brukar gå runt halv så är runt tio minuter kvar :)

Men ni får ha en underbar tisdags kväll så hörs vi imorgon förhoppningsvis om jag orkar blogga då.

Kommentarer
Postat av: MammaMia!

hej malin!

Det går jättebra:), men då måste jag veta vad du väger och vad ditt mål är:)



Kramar Mia

2009-06-28 @ 21:11:15
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0